Tuesday, May 22, 2012

'' နတ္ဆုိးေလးမဟုတ္ပါ ''


မမုန္းတတ္လို႔ မဟုတ္ပါဘူး က်ေနာ္သူ႔ကို မုန္းလို႔မရခဲ႔တာပါ။
မေမ့တတ္လုိ႔ မဟုတ္ပါဘူး က်ေနာ္သူ႔ကို ေမးလို႔မရခဲ႔တာပါ။
မစြန္႔လြတ္တတ္လုိ႔ မဟုတ္ပါဘူး က်ေနာ္သူ႔ကုိ စြန္႔လြတ္လုိ႔ မရခဲ႔တာပါ။
ဒါေႀကာင့္ တစ္စံုတစ္ေယာက္ေသာ သူအတြက္ အရာရာကုိ စြန္႔စားရဲတာ အရာရာစြန္႔လြတ္ရဲတာ အရာရာေပးဆပ္ရဲတာဟာ အခ်စ္စစ္ဆိုရင္ ''က်ေနာ္ သူ႔ကုိ တကယ္ခ်စ္မိေနတာ'' ၿဖစ္မွာပါ။
က်ေနာ္က သူ႔အတြက္ အရာရာ ေပ်ာ္ရႊင္ေအာင္ ဖန္တီးေပးႏုိင္တဲ႔'' ေမွာ္ဆရာေလး''မဟုတ္ခဲ႔ရင္ေတာင္ သူကိုစိတ္ဆင္းရဲရေအာင္ဖန္တီးတတ္
တဲ့ ''နတ္ဆုိးေလး '' ဘယ္ေတာ႔မွ ၿဖစ္လာမွာမဟုတ္ဘူးဆုိတာ သခ်ာပါတယ္ ...................။

No comments:

Post a Comment